Sonntag, 14. Oktober 2007

Weekend Nr. 3 - Vineyard and New Forest

das d zyt viel z schnäll verbi geit isch ja wohl allne klar... aber heit dir gwüsst das si in ängland no viel schnäuer geit??? :-) ungloublech, jtz bini scho 3 wuche da u äs gfallt mir immer no :-))
langsam aber sicher fah ig sogar a, mi a d ängländer z'gwöhne... usser a ihres ässe... naja, das isch nid immer glich guet ;-)

am sunntig morge ha ig z bournemouth ir vineayard drums gspielt. äs het mega guet ta wieder mal musig z mache und uf dr bühni "z'hocke"! isch uuu schön gsi!
am namittag bi ig de mit äs paarne vor vineayard i new forest ga z mittag ässe. isch richtig gmüetlech dert. dä new forest isch äs riese gebiet mit wunder schöner natur - wald, fälder, tier, flüss, teiche, see, usw... äs perfekts naherholigsgebiet. sälbstverständlech hets ou dert, wie schüsch ou überall in ängland, pub's. u nach däm mir i som nä pub hei z mittag gässe si mir de no guet 1.5 stund bi blauem himmu u sunneschiin ga loufe !









äs isch wunderschön gsi u i wirde bestimmt wieder mal ga...

grüessli
mäth

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hey Mäth! s'isch novämber! und du häsch scho es paar tag nüt meh gschribe! wie wot ich da in züri-alstette denn uf em laufende bliebe?

Anonym hat gesagt…

hei mäth
die schöne biudli machä üs grad chli gluschtig. wenn tuesch üs die gängend mau zeigä?
mir si fescht froh dassäs dir so guet geit und du guet ufghobä bisch.
bhüet di gott. mir hei di fescht lieb
pa und ma